zaterdag 12 juni 2010

lapjes

Oooooh, maar dit is leuk. Daar ligt een heel grote lap op de keukenvloer.  Daar ga ik even lekker op liggen.

Baasje is helemaal niet gecharmeerd van mijn plan om haar te helpen.
Nou maar ik hier lekker nog niet weg. Even heen en weer lopen. Heerlijk zacht aan mijn welgevormde voetjes.




Ah kijk, daar moet ik oppassen, prikkende naalden. En die grote schaar vind ik ook niets. Maar die lapjes, gggggggggeweldig.
Kijk baasje, als je hier nog een stukje afknipt en daar een stukje aanplakt, en dit dubbelvouwt en daar gaat rijgen en een strookje plooit.
Het is allemaal tegen dovemansoren gezegd. Baasje doet net of ze me niet hoort. Ze probeert van alles om me van die mooie lap af te krijgen. Nog even volhouden, misschien krijg ik dan wat lekkers. Ik laat me zo nog niet aan de kant schuiven.
Maar nu ruik ik toch iets lekkers, mmmmmm voor een pensstaafje doe ik alles. Oké baas, jij wint, ik ga al.


Dus dit was de bedoeling. Baasje heeft een mooie luie stoel voor mij gemaakt. Ik hoef 's nachts namelijk niet meer in de bench.
Ga ik lekker mijn ranke lijf in die mooie stoel persen.
Offfffe, grrrrrdorie, laat ze er toch zelf in gaan zitten!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Giny,

    Wat een prachtige stoel zeg. Heb je weer mooi gedaan. Mijn complimenten. Elke keer weer leuk om de avonturen van die schat te lezen. Je schrijft erg leuk.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ze ook mooi als een diva in liggen. Als Koningin op de troon.

    BeantwoordenVerwijderen