zaterdag 12 juni 2010

Herrie

Krriiiiii, krrrriiiiii, kriiiiiii. Allehonden wat is dat toch voor een herrie.
Ben ik net in dromenland, schrik ik op van een gekrijs van jewelste.
Nu moet ik ook nog in de poten komen om buiten te kijken wat er aan de hand is.




Want de baas verwacht wel van mij dat ik la maison bewaak. Zucht, wat een gedoe.

Krriii, krriiii.
Even kijken waar dat gekrijs vandaan komt.
Ach jeeee, een klein snertvogeltje.
Net uitgevlogen, op zoek naar mama. Nou ja zeg, ga naar je eigen tent.






Lig ik een heerlijk dutje te doen op mijn nieuwe ....... en dan moet zo'n klein roodstaartje de hele buurt bij elkaar krijsen. grrrrrrrdorie.

Nou baasje, als je het goed vindt ga ik mijn slanke lijf weer uitstrekken op mijn nieuwe, jaaaaaaaa, nieuwe matras.
Ik heb het baasje even heel duidelijk gemaakt, dat het niet eerlijk was.




 Zij een nieuwe stoel, waar ik niet in mag, en ik niks, zero, nul komma nul, niente, non enz. enz.
Dus baasje heeft daar even een nachtje over zitten dubben, hoe ga ik dat oplossen. En waarachtig, in de kelder, lag nog een oude vrachtwagen-matras van ome Herman.
Die heeft ze helemaal pas gemaakt op mijn ranke lijf.  Ook nog rekening houdende met eventuele groeistuipjes. En die matras ligt me toch lekker.

Zo even weer nestelen, waar was ik ook al weer gebleven?
Oh ja, blauwe lucht, zzzzzz, zon, Kyrahs lac, zzzzzz, groot stuk pens, zzzzzzzzz,

Krrriiiii, kriiiiii,..............GRRRRRRRRR, ik blijf liggen!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten