dinsdag 15 juni 2010

Visiteurs

Even mijn oren spitsen. Volgens mij hoor ik iets. Klingeling, ling. Oui, iemand luidt onze koeienbel Dus snel als de wind ben ik bij de voordeur. Gezellig visite. Wie er ook komen, ik vind iedereen even leuk. Maar deze visite vindt ik wel heel leuk.


Onze Belgische vrienden zijn nl. gearriveerd.
Baasje heeft nl. een televisie gekocht, maar die doet het nog niet
Bonjour Kathleen, high five.
Ik hoop dat je de rest van de familie ook heb meegebracht.
Even kijken, ha ja, ik zie het.

Het kleinste kruimeltje, Ine, is ook mee. Maar het duurde even voordat ze uit de auto wilde komen. Ze vindt mij nl. wel erg groot en ik vind haar ONTZETTEND LIEF.  Ja en dat laat ik haar dan blijken ook. Happen, likken en springen.

En Silke is ook mee. Silke is het oudere zusje van Ine en al echt een dametje. Ze heeft van die hele mooie teenslippers met allemaal glimmertjes.
Misschien vraag ik ook zo iets voor mijn verjaardag. Ik moet elke keer van haar gaan zitten.
En dan hebben we nog papa Johan. Die wilde mij wel even lekker knuffelen tussen de bedrijven door. Papa Johan heeft gelukkig de nieuwe televisie van het baasje aan de praat gekregen. Dus nu kan het baasje ook voetbal kijken. Vindt ze niet zo belangrijk hoor.


Maar als buurman George het heeft over les Bleus, dan kan ze er tenminste over mee praten. Maar doen les Bleus eigelijk wel mee?
Vast wel iemand die dat weet, we zullen het wel horen en anders kijken we gewoon met zijn tweeën  naar Commissaris Rex.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten