dinsdag 22 juni 2010

Vriendinnetje


En grrrrrrrresellie dat het hier is. Eindelijk iemand voor mij gearriveerd.



 Mag ik jullie voorstellen aan Jenna. Jenna is een Airdale terrier, ze komt oorspronkelijk uit Engeland, kan dus heel goed Engels, maar ze heeft net als ik een Nederlands baasje. Dus wij blaffen Nederlands met elkaar.
Ze ziet er wel heel bijzonder uit. Heeft allemaal krulletjes. Volgens mij zet haar baasje ome Gerrit elke avond krulspelden bij haar.
Misschien moet mijn baasje maar eens gaan kijken hoe ome Gerrit dat doet.



Pssst, als je iets dichterbij komt, dan kun je ook haar staartje zien. Dat is helemaal het einde, of eigelijk zit er geen einde aan. Want er zit een hele grote krul in, net een rolmops.
Grrrrraaa, grrrrraa, grrra.



Even over wat anders hebben, want ze komt er net aanlopen.


Het is een hele gezellig boel in Miallier. Ome Berend heeft de i-pod meegenomen, met muziek uit de oude doos. De hele dag worden er liedjes meegekwijld die ik niet ken. En ome Berend danst met de boormachine door de keuken. Maar ze werken ook wel heel hard, want de keuken is presque fini.




Vandaag zaten die 2 mafkezen van ooms boven op het dak. Jenna en ik kregen kramp in onze nek van het naar boven kijken.

Dus Jenna en ik hebben maar eens een serieus geblaf onder vier ogen gehouden.
Ik heb haar gevraagd of ze al een vriendje had, want ondanks die vreemde krulletjes ziet ze er wel heel lief uit.
Ik heb haar verteld van mijn franse vrijer.


Maar dat ik er eigelijk nog niet aan toe ben.
Toen vertelde ze mij haar geheimpje.
Bij hun in de buurt in Nederland woont een Japanse hond, wit en met een lange staart en daar kwijlt ze op.
 En weet je hoe die heet: "Suziki".
Volgens mij is dat een auto, toch!!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten