zondag 27 juni 2010

Whirlpool

Voordat Jenna weer naar les Pays-Bas vertrok heb ik haar nog even kennis laten maken met Kyrahs lac.
Na ons voetbalpartijtje had ze toch wel wat stramme poten.
Ze was dus wel voor een waterballet te vinden, ook omdat de temperaturen hier inmiddels zijn opgelopen tot 34 graden. Heel normaal volgens het baasje.

 Dus wij vrolijk in de vijfde vitesse naar beneden voor een koud bad.
Jenna elke keer blaffen:" waar is het dan?, moeten we nog ver. Ik moet zo verschrikkelijk transpireren.




Ze gebruikt hele deftige woorden, onze stadsmadam.

Als we dan eindelijk aan-gekomen zijn bij mijn mooie lac, begint ze heel hard te blaffen.
"is dat alles blaft ze me uit".
Ik kijk haar verbaasd aan. Maakt ze zo maar mijn mooi prive-lac bespottelijk. Grrrrrrr.
Verwend nest.

Maar gelukkig is Jenna de kwaadste niet. Maar ik moet wel heel hard blaffen, als ze vraagt:" gaat die kabel naar de Whirlpool?"
"Whirlpool", vraag ik:" daar heb ik nog nooit van gehoord. Zo goed is mijn Engels nou ook weer niet."
Zegt ze heel nuffig:" dat is een bad met allemaal bubbels en harde stralen, die zo heerlijk over de rug rollen".
"Jenna", zeg ik dan, :"we zitten hier op het platteland hoor, dat soort fratsen kennen ze hier niet."



"Oké", zegt ze dan en laat zich vervolgens heel gracieus in het water zakken.
"Oh", zegt ze:" oh wat zaalderig, het is toch wel heel fijn hoor, Kyrah". Ik straal van oor tot oor.



Gelukkig, want ik zou het heel leuk vinden als ze nog eens een keertje weer komt logeren. Want wij hebben met elkaar toch wel een hele toffe tijd gehad.

Ondertussen hebben de omes Berend en Gerrit de laatste hand gelegd aan de keuken van het baasje.
En dat moeten we natuurlijk weer even laten zien aan de fans.
Baasje is hartstikke blij en straalt ook van oor tot oor vanwege het super resultaat.
En ze is de omes ook super dankbaar. Want die hebben in een week tijd heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel werk verzet en ook nog eens gezorgd voor heel veel gezelligheid.
Taaaaa, taaaaaa, hier is ie dan .........................



En na gedane arbeid moet een pilsje natuurlijk kunnen. Dus proost ome Berend en ome Gerrit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten